diakoniatyö

KAVERII EI JÄTET!

Raamatun ilmoittama diakonia on palvelemista, rakkauden palvelusta. Diakoniatyömme perustana on Jeesuksen ja ensimmäisten kristittyjen antama esimerkki lähimmäisten rakastamisesta ja palvelemisesta.

HYVÄLLÄ SYDÄMELLÄ -HANKE

Hyvällä sydämellä on Helluntaikirkon ESR+ -rahoitteinen hanke, joka on suunnattu erityisesti työttömille vähävaraisille ja heidän perheilleen.

Lue lisää hankkeesta täältä!

image.jpg

YSTÄVÄPALVELU

Vapaaehtoiset vierailevat iäkkäiden luona, jotka eivät kykene tulemaan seurakuntaan. Näin pyrimme tuomaan elämään ystävyyttä, hyvinvointia, iloa ja seurakuntayhteyttä.

Ystäväpalvelutoimintaa järjestetään tarvittaessa myös muille seurakuntalaisille. Akuutti avuntarve voi kohdata joskus yllättäen niin sinkkuja kuin perheellisiä.

Ota tarvittaessa yhteys seurakunnan toimistoon.

image.jpg

SOLUT

Löydä paikkasi seurakuntaperheessä!

Solut ovat arki-iltaisin kodeissa kokoontuvia pienryhmiä ja ne on rakennettu juuri sinua varten.

Solussa

• Rukoillaan ja ylistetään yhdessä Jumalaa.

• Haastetaan soveltamaan seurakunnan opetus arkielämään.

• Tutustutaan, keskustellaan ja vietetään aikaa yhdessä.

• Kutsutaan ystäviä mukaan toimintaan.

Yhteyshenkilö:
Maija Peltomäki 050 388 1144

20201215_141327.jpg

RUOKA-APU

Järjestämme hengellisiä lähiötilaisuuksia Luvialla, Tilaisuuksien päätteeksi jaamme elintarvikekassit jokaiselle, joka kokee tarvitsevansa apua.

Seurakuntamme tekee yhteistyötä Elämän Leipä Sinulle -yhdistyksen kanssa, joka mahdollistaa elintarvikekassien jaon niitä tarvitseville.

LUVIA

“Jumala voi -ilta” joka kuun viimeinen torstai klo 18.00.
Keväällä 2024 päivät ovat 29.2., 28.3., 25.4. ja 30.5.

Ruokakassien jako tilaisuuksien yhteydessä.

Wellamo, Nissintanhua 2, Luvia

Yhteyshenkilö:
Jorma Uotila
info(at)porinhelluntaiseurakunta.fi

Olemme saaneet Jumalalta rakkauden, jotta voisimme rakastaa toisia.