toimintaa senioreille

PÄIVÄTILAISUUS

torstaisin klo 12

Tilaisuudet ovat vapaamuotoisia.
Tavoitteena on, että jokainen osallistuja voi kokea olevansa rakastettu ja arvokas Jumalan silmissä. Jokainen voi vuodattaa oman sydämensä ilot ja murheet yhdessä toisten kanssa Jumalalle tiettäväksi.

Kokoonnumme kirkon alasalissa.

EHTOOLLINEN KOTIIN

Niille seniori-ikäisille, jotka eivät kykene tulemaan seurakuntaan, voidaan heidän halutessaan toimittaa ehtoollinen kotiin.

Samoin pyrimme järjestämään tarvittaessa kyydin sunnuntain jumalanpalvelukseen niille, jotka tarvitsevat apua kulkemiseen.

Ota tarvittaessa yhteys seurakunnan toimistoon.

YSTÄVÄPALVELU

Vapaaehtoiset vierailevat iäkkäiden luona, jotka eivät kykene tulemaan seurakuntaan. Näin pyrimme tuomaan elämään ystävyyttä, hyvinvointia, iloa ja seurakuntayhteyttä.

Ystäväpalvelutoimintaa järjestetään tarvittaessa myös muille seurakuntalaisille. Akuutti avuntarve voi kohdata joskus yllättäen niin sinkkuja kuin perheellisiä.

Ota tarvittaessa yhteys seurakunnan toimistoon.

SOLUT

Löydä paikkasi seurakuntaperheessä!

Solut ovat arki-iltaisin kodeissa kokoontuvia pienryhmiä ja ne on rakennettu juuri sinua varten.

Solussa

• Rukoillaan ja ylistetään yhdessä Jumalaa.

• Haastetaan soveltamaan seurakunnan opetus arkielämään.

• Tutustutaan, keskustellaan ja vietetään aikaa yhdessä.

• Kutsutaan ystäviä mukaan toimintaan.

Yhteyshenkilö:
Maija Peltomäki 050 388 1144

”Olemme saaneet Jumalalta rakkauden, jotta voisimme rakastaa toisia.”