nuorten illat

Life-ilta+live1.jpg

life-illat

Lauantaisin klo 19.00!

LIFE-ilta kokoaa kymmeniä nuoria kuuntelemaan opetusta Raamatusta sekä rukoilemaan ja ylistämään Jeesusta. Illan päätteeksi kelpaa rentoutua vanhojen ja uusien tuttujen kanssa Caffelissa, jossa iltapalatarjoilu.

Tämä täytyy jokaisen kokea, joten tervetuloa mukaan!

max-illat

Max-illat ovat 6.–9.-luokkalaisille tarkoitettuja toimintailtoja, joissa tapaa uusia kavereita, kuulee opetusta Jumalasta, voi jutella ja hengailla, pelailla ja kisailla sekä saa hyvää ruokaa!

Seuraava MAX-ilta pe 12.4.2024!

Seuraa MAX-iltaa Instagramissa!

Varustamo2.jpg

nuorten solut

Löydä paikkasi seurakuntaperheessä!

Solut ovat kodeissa kokoontuvia pienryhmiä ja ne on rakennettu juuri sinua varten.

Solussa rukoillaan, sovelletaan opetusta arkielämään ja vietetään aikaa yhdessä.

Kysy lisää nuorisopastorilta tai solutyön johtajalta, Maija Peltomäeltä (050 388 1144‬).

PYSY KÄRRYILLÄ!
Seuraa Lifea Instagramissa!

Nuortenleirit

Leireillä pidetään hauskaa, tutustutaan uusiin kavereihin, rukoillaan, ylistetään ja kuullaan laadukasta opetusta Raamatusta.

Seuraava leiri on Satakunta United -leiri 26.-28.4.2024.

Lue lisää ja ilmoittaudu TÄSTÄ

YOUTH CELEBRATION

YC on helluntaiseurakuntien yhteinen nuortentapahtuma Keuruulla Isossa Kirjassa. Sä, kaverit ja Jeesus.
Tulossa 30.-31.8.2024.

Lisätietoja tapahtumasta osoitteesta www.youthcelebration.fi